Lista życzeń

Lista życzeń

Czarny krzyżyk

Twój koszyk

Czarny krzyżyk

Suma

0,00 

Zarejestruj się

Czarny krzyzyk

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

-LUB-
Google Facebook

Zaloguj się

Czarny krzyzyk
-LUB-
Google Facebook

Zwroty i rekamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie byKAROL produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

byKAROL ul. Tuszyńska 21 lok 3, 95-030 Rzgów

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: – Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

byKAROL ul. Tuszyńska 21 lok 3, 95-030 Rzgów
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, by Karol zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

byKAROL ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Napisz do nas:
message
whatsapp
phone
viber
Produkt chwilowo niedostępny