Lista życzeń

Lista życzeń

Czarny krzyżyk

Twój koszyk

Czarny krzyżyk

Suma

0,00 

Zarejestruj się

Czarny krzyzyk

Hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail.

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu obsługi Twojego doświadczenia na tej stronie, zarządzania dostępem do Twojego konta oraz do innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.

-LUB-
Kontynuuj z Google Kontynuuj za pomocą Facebook

Zaloguj się

Czarny krzyzyk
-LUB-
Kontynuuj z Google Kontynuuj za pomocą Facebook

Zwroty i rekamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie byKAROL produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

byKAROL ul. Tuszyńska 21 lok 3, 95-030 Rzgów

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: – Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

byKAROL ul. Tuszyńska 21 lok 3, 95-030 Rzgów
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, by Karol zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

byKAROL ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Napisz do nas:
message
whatsapp
phone
viber
Produkt chwilowo niedostępny